Garantie

Als je een probleem hebt met een product, neem dan contact met ons op via ons contact formulier.

Vermeld je bestelnummer, een beschrijving van het probleem en foto's van het defect. Wij zullen zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing.

 

Klachten
Wij streven naar 100% klanttevredenheid.

Mocht je ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn met de producten of dienstverlening, dan horen wij dit graag zodat we alsnog een passende oplossing kunnen bieden en onze dienstverlening kunnen verbeteren.

 

Hoe een klacht indienen?
Stuur een bericht via ons contact formulier

met een duidelijke omschrijving van de klacht, foto's en je bestelnummer.


Openings tijden

(ma-vr 09:00 - 17:00).


Post:

Pluizenbol Boutique

Johannes vermeererf 1,

3451 JE Vleuten,

Nederland.

 

Behandeling van je klacht:
- Wij bevestigen de ontvangst van je klacht binnen 2 werkdagen.
- Wij streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen. Als dit langer duurt, word u hiervan op de hoogte gesteld.